Szkolenie Junior Social Media Specialist – kurs podstawowy

Szkolenie Junior Social Media Specialist – kurs podstawowy

Category
Social Media
(0 reviews)

Course Description

Szkolenie Junior Social Media Manager 🌟| Certyfikat | Szkolenie indywidualne online 🏆

  • Posiadamy standard certyfikacji SUS 2.0 oraz możliwość realizacji szkoleń z Social Media w ramach bonów z Bazy Usług Rozwojowych
  • Jesteśmy Ośrodkiem Szkoleniowym Wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Europejskie Centrum Edukacji SUS 2.0          Wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych

Junior Social Media Manager – kurs podstawowy

Media społecznościowe stanowią obecnie potężne narzędzie umożliwiające rozwój marki, sprzedaż, budowanie świadomości, osiąganie celów biznesowych, znalezienie specjalistów do zespołu czy też reklamę na ogromną skalę. Jeżeli marzysz o tym, aby dowiedzieć się jak to wszystko działa i poznać podstawy zawodu Social Media Menagera lub posiadasz własną firmę i chcesz dowiedzieć się, dlaczego social media są tak istotne w biznesie?

Ten kurs jest dla Ciebie!

Kurs Junior Social Media Manager ułatwi Ci zrozumienie dlaczego media społecznościowe są tak istotne w biznesie. Nie przejmuj się, jeżeli jesteś laikiem, ten kurs obejmuje absolutne podstawy prowadzenia komunikacji w social.

Dlaczego Social Media Manager to zawód przyszłości?

  • Możesz rozwijać markę osobistą, czyli dbać o swój wizerunek i reputację w sieci, a także docierać do grup potencjalnych odbiorców.
  • Możesz docierać codziennie do 3,5 miliarda osób aktywnie korzystających z mediów społecznościowych
  • 91% marek detalicznych twierdzi, że wykorzystuje 2 lub więcej kanałów social media w swoich działaniach marketingowych.
  • 44% użytkowników przyznaje, że na ich zachowanie zakupowe ma wpływ Facebook.
  • 26% użytkowników Facebooka, którzy kliknęli reklamy, dokonało zakupu.
  • 71% konsumentów, którzy mieli pozytywne relacje z marką w social media, chętniej poleca markę innym osobom.
  • 33% konsumentów woli kontakt przez social media, niż rozmowę telefoniczną.

Dla kogo kierowane jest szkolenie Social Media Manager?

  • Dla wszystkich osób, dla których social media to czarna magia, a chciałyby to zmienić.
  • Dla osób, które chcą budować swoją osobistą markę w sieci.
  • Dla osób, które mają własne biznesy i chcą poszerzyć grono odbiorców lub zwiększyć rozpoznawalność marki.
  • Dla osób które chcą wykorzystywać kanały social media w swoich działaniach marketingowych.

Co zyskasz w trakcie szkolenia Social Media Manager?

  • Wytłumaczymy Ci wszelkie zagadnienia teoretyczne związane z mediami społecznościowymi i reklamą.
  • Zrozumiesz jakie treści i w jaki sposób należy publikować, aby zwiększyć zasięgi.
  • Pokażemy jak tworzyć reklamy i obsługiwać system reklamowy Facebook Ads.
  • Będziesz miał możliwość przećwiczenia pod okiem eksperta wszystkich poznanych umiejętności w praktyce.
  • Social media nie będą już enigmą. Zyskasz łatwość poruszania się po platformach.

Zakres merytoryczny kursu Social Media Manager oraz harmonogram:

  • Test poziomujący – minium 7 dni przed szkoleniem
  • Moduł 1: Wstęp szkolenia – ustalenie celu szkolenia
    • Zadania social media managera
    • Odpowiedzialność i obszary działań
    • Systemy do zarządzania zadaniami
    • Niezbędne zabezpieczenia w pracy Social Media Mangera
    • Real time marketing
    • Sytuacje kryzowe
  • Moduł 2: Facebook – strona firmowa
    • Wstęp
    • Automatyzacje
    • Budowanie zaangażowania
    • Analityka
  • Moduł 3: Instagram
    • Wstęp
    • Automatyzacje
    • Budowanie zaangażowania
    • Analityka
  • Moduł 4: Reklama Facebook Ads/ Instagram Ads
    • Wstęp
    • Poznanie panelu reklamowego
    • Zasady tworzenia skutecznych kampanii reklamowych na Facebook
    • Cele kampanii
    • Formaty reklam
    • Pierwsza kampanii
    • Optymalizacja reklam
    • Analityka
    • Reklama za darmo – wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych
  • Moduł 5: sesja Q&A
  • Moduł 6: dla chętnych – test weryfikujący pozyskaną wiedzę

 

Szczegółowe cele kursu – efekty uczenia się.

  • Zrozumiesz, jak działają media społecznościowe i jak istotne są w biznesie.
  • Zrozumiesz jak pisać i planować treści w swoim planie komunikacji w social mediach.
  • Poznasz system reklamowy Facebook Ads i będziesz potrafił samodzielnie tworzyć płatne kampanie reklamowe na platformie.
  • Będziesz umiał tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Nauczysz się planować budżety reklamowe i mierzyć cele marketingowe.
  • Poznasz formaty reklam w social mediach.

Przyjęte cele szczegółowe określone w sposób mierzalny:

Potwierdzeniem Twoich nabytych umiejętności będzie certyfikat wydawany po zdaniu testu kompetencji.

Formy i metody pracy:

Spotkanie grupy szkoleniowej z trenerem, podczas którego odbędą się:

  • Zajęcia teoretyczne opisujące i wyczerpujące wiedzę dotyczącą wszystkich zagadnień obejmujących zakres merytoryczny kursu.
  • Zajęcia praktyczne (wymagają własnego laptopa), w trakcie których zostaną poznane, przećwiczone i utrwalone nowe umiejętności zawierające się w zakresie merytorycznym kursu.

Dedykowana kadra:

Sandra Płoszaj

  • Rola: Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o.
  • Obszar specjalizacji: Tworzenie kampanii w social media. Zarządzanie ludźmi. Automatyzacja i wdrażanie systemów CRM. Tworzenie strategii marketingowych.
  • Doświadczenie zawodowe: Od 10 lat obsługuje klientów biznesowych. Z marketingiem związana od 10lat. Na co dzień team leader 10 osobowego zespołu
  • Certyfikaty:
    • Social Media Manager
    • Facebook Pro
    • Filary Silnej Marki Biznesowej i Osobistej
    • DIMAQ Professional

 

Miejsce kursu: Gdańsk lub online na żywo – kurs indywiudalny

Zakres niezbędnego przygotowania się uczestników:

  • Brak wymagań

Dodatkowo jako uczestnik Junior Social Media manager– kurs podstawowy otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz możliwość jednorazowej konsultacji mailowej po odbytym szkoleniu.

Co otrzymasz po szkoleniu? 

  1. Prezentacja Główna
  2. Prezentacja Linkedin
  3. Prezentacja Facebook Fanpage
  4. Odpowiedzi na sytuacje kryzysowe
  5. Link do Google Analytics konto testowe

 

About Instructor

  • Sandra Płoszaj

    Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o.
    Założyciel Ośrodka Szkoleniowego Od 10 lat związana z marketingiem. Uważa, że motywacja jest najważniejszym czynnikiem budującym silne marki, a bycie ...
    View Profile