Co zrobić, gdy szkolenie nie spełniło moich oczekiwań?

Prosimy o napisanie do nas w tej sprawie wiadomości mailowej.

Co zrobić, gdy nie mogę przybyć na szkolenie w ustalonym terminie?

Proszę o jak najszybszy kontakt telefoniczny z naszym biurem.

Co zrobić, gdy nie mam możliwości odebrania certyfikatu?

Certyfikat zostanie wysłany Pocztą Polską na wskazany adres w wiadomości mailowej.

Co zrobić, gdy uważam, że nie dam rady przyjść na szkolenie?

Proszę o kontakt telefoniczny z naszym biurem.

Zrobiłem/ am błąd wypełniając dokumenty potrzebne do wzięcia udziału w szkoleniu, co mam zrobić?

Proszę o kontakt mailowy z naszym biurem.

Czy jeżeli nie mogę pojawić się na szkoleniu, możliwa jest zmiana osoby?

W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt mailowy z naszym biurem.

Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?

Na tydzień przed szkoleniem zamykamy listę szkoleniową.

Czy jeżeli nie mogę przybyć na szkolenie w ustalonym terminie, możliwa jest zmiana terminu?

Zmiana terminu jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu.

W jakim okresie przed rozpoczęciem szkolenia możliwa jest rezygnacja?

Rezygnacja jest możliwa na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.