Szkolenie Junior Social Media Specialist – kurs podstawowy
Course Description
Szkolenie Junior Social Media Manager | Certyfikat | Szkolenie indywidualne online
- Posiadamy standard certyfikacji SUS 2.0 oraz możliwość realizacji szkoleń z Social Media w ramach bonów z Bazy Usług Rozwojowych
- Jesteśmy Ośrodkiem Szkoleniowym Wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Junior Social Media Manager – kurs podstawowy
Media społecznościowe stanowią obecnie potężne narzędzie umożliwiające rozwój marki, sprzedaż, budowanie świadomości, osiąganie celów biznesowych, znalezienie specjalistów do zespołu czy też reklamę na ogromną skalę. Jeżeli marzysz o tym, aby dowiedzieć się jak to wszystko działa i poznać podstawy zawodu Social Media Menagera lub posiadasz własną firmę i chcesz dowiedzieć się, dlaczego social media są tak istotne w biznesie?
Ten kurs jest dla Ciebie!
Kurs Junior Social Media Manager ułatwi Ci zrozumienie dlaczego media społecznościowe są tak istotne w biznesie. Nie przejmuj się, jeżeli jesteś laikiem, ten kurs obejmuje absolutne podstawy prowadzenia komunikacji w social.
Dlaczego Social Media Manager to zawód przyszłości?
- Możesz rozwijać markę osobistą, czyli dbać o swój wizerunek i reputację w sieci, a także docierać do grup potencjalnych odbiorców.
- Możesz docierać codziennie do 3,5 miliarda osób aktywnie korzystających z mediów społecznościowych
- 91% marek detalicznych twierdzi, że wykorzystuje 2 lub więcej kanałów social media w swoich działaniach marketingowych.
- 44% użytkowników przyznaje, że na ich zachowanie zakupowe ma wpływ Facebook.
- 26% użytkowników Facebooka, którzy kliknęli reklamy, dokonało zakupu.
- 71% konsumentów, którzy mieli pozytywne relacje z marką w social media, chętniej poleca markę innym osobom.
- 33% konsumentów woli kontakt przez social media, niż rozmowę telefoniczną.
Dla kogo kierowane jest szkolenie Social Media Manager?
- Dla wszystkich osób, dla których social media to czarna magia, a chciałyby to zmienić.
- Dla osób, które chcą budować swoją osobistą markę w sieci.
- Dla osób, które mają własne biznesy i chcą poszerzyć grono odbiorców lub zwiększyć rozpoznawalność marki.
- Dla osób które chcą wykorzystywać kanały social media w swoich działaniach marketingowych.
Co zyskasz w trakcie szkolenia Social Media Manager?
- Wytłumaczymy Ci wszelkie zagadnienia teoretyczne związane z mediami społecznościowymi i reklamą.
- Zrozumiesz jakie treści i w jaki sposób należy publikować, aby zwiększyć zasięgi.
- Pokażemy jak tworzyć reklamy i obsługiwać system reklamowy Facebook Ads.
- Będziesz miał możliwość przećwiczenia pod okiem eksperta wszystkich poznanych umiejętności w praktyce.
- Social media nie będą już enigmą. Zyskasz łatwość poruszania się po platformach.
Zakres merytoryczny kursu Social Media Manager oraz harmonogram:
- Test poziomujący – minium 7 dni przed szkoleniem
- Moduł 1: Wstęp szkolenia – ustalenie celu szkolenia
- Zadania social media managera
- Odpowiedzialność i obszary działań
- Systemy do zarządzania zadaniami
- Niezbędne zabezpieczenia w pracy Social Media Mangera
- Real time marketing
- Sytuacje kryzowe
- Moduł 2: Facebook – strona firmowa
- Wstęp
- Automatyzacje
- Budowanie zaangażowania
- Analityka
- Moduł 3: Instagram
- Wstęp
- Automatyzacje
- Budowanie zaangażowania
- Analityka
- Moduł 4: Reklama Facebook Ads/ Instagram Ads
- Wstęp
- Poznanie panelu reklamowego
- Zasady tworzenia skutecznych kampanii reklamowych na Facebook
- Cele kampanii
- Formaty reklam
- Pierwsza kampanii
- Optymalizacja reklam
- Analityka
- Reklama za darmo – wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych
- Moduł 5: sesja Q&A
- Moduł 6: dla chętnych – test weryfikujący pozyskaną wiedzę
Szczegółowe cele kursu – efekty uczenia się.
- Zrozumiesz, jak działają media społecznościowe i jak istotne są w biznesie.
- Zrozumiesz jak pisać i planować treści w swoim planie komunikacji w social mediach.
- Poznasz system reklamowy Facebook Ads i będziesz potrafił samodzielnie tworzyć płatne kampanie reklamowe na platformie.
- Będziesz umiał tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
- Nauczysz się planować budżety reklamowe i mierzyć cele marketingowe.
- Poznasz formaty reklam w social mediach.
Przyjęte cele szczegółowe określone w sposób mierzalny:
Potwierdzeniem Twoich nabytych umiejętności będzie certyfikat wydawany po zdaniu testu kompetencji.
Formy i metody pracy:
Spotkanie grupy szkoleniowej z trenerem, podczas którego odbędą się:
- Zajęcia teoretyczne opisujące i wyczerpujące wiedzę dotyczącą wszystkich zagadnień obejmujących zakres merytoryczny kursu.
- Zajęcia praktyczne (wymagają własnego laptopa), w trakcie których zostaną poznane, przećwiczone i utrwalone nowe umiejętności zawierające się w zakresie merytorycznym kursu.
Dedykowana kadra:
Sandra Płoszaj
- Rola: Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o.
- Obszar specjalizacji: Tworzenie kampanii w social media. Zarządzanie ludźmi. Automatyzacja i wdrażanie systemów CRM. Tworzenie strategii marketingowych.
- Doświadczenie zawodowe: Od 10 lat obsługuje klientów biznesowych. Z marketingiem związana od 10lat. Na co dzień team leader 10 osobowego zespołu
- Certyfikaty:
- Social Media Manager
- Facebook Pro
- Filary Silnej Marki Biznesowej i Osobistej
- DIMAQ Professional
Miejsce kursu: Gdańsk lub online na żywo – kurs indywiudalny
Zakres niezbędnego przygotowania się uczestników:
- Brak wymagań
Dodatkowo jako uczestnik Junior Social Media manager– kurs podstawowy otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz możliwość jednorazowej konsultacji mailowej po odbytym szkoleniu.
Co otrzymasz po szkoleniu?
- Prezentacja Główna
- Prezentacja Linkedin
- Prezentacja Facebook Fanpage
- Odpowiedzi na sytuacje kryzysowe
- Link do Google Analytics konto testowe
About Instructor
-
Sandra Płoszaj
Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o.Założyciel Ośrodka Szkoleniowego Od 10 lat związana z marketingiem. Uważa, że motywacja jest najważniejszym czynnikiem budującym silne marki, a bycie ...View Profile