Szkolenie Social Media Manager – kurs zaawansowany
Course Description
Szkolenie Social Media Manager 🌟| Certyfikat | Szkolenie indywidualne online
- Posiadamy standard certyfikacji SUS 2.0 oraz możliwość realizacji szkoleń z Social Media w ramach bonów z Bazy Usług Rozwojowych
- Jesteśmy Ośrodkiem Szkoleniowym Wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
Social Media Manager – kurs zaawansowany
Media społecznościowe stanowią obecnie potężne narzędzie umożliwiające rozwój marki, sprzedaż, budowanie świadomości, osiąganie celów biznesowych, znalezienie specjalistów do zespołu czy też reklamę na ogromną skalę. Jeżeli masz już podstawową wiedzę dotyczącą marketingu w mediach społecznościowych i marzysz o tym, aby wejść na wyższy poziom wiedzy i umiejętności to ten kurs jest dla Ciebie!
Dlaczego Social Media Manager to zawód przyszłości?
- Możesz rozwijać markę osobistą, czyli dbać o swój wizerunek i reputację w sieci, a także docierać do grup potencjalnych odbiorców.
- Możesz docierać codziennie do 3,5 miliarda osób aktywnie korzystających z mediów społecznościowych
- 91% marek detalicznych twierdzi, że wykorzystuje 2 lub więcej kanałów social media w swoich działaniach marketingowych.
- 44% użytkowników przyznaje, że na ich zachowanie zakupowe ma wpływ Facebook.
- 26% użytkowników Facebooka, którzy kliknęli reklamy, dokonało zakupu.
- 71% konsumentów, którzy mieli pozytywne relacje z marką w social media, chętniej poleca markę innym osobom.
- 33% konsumentów woli kontakt przez social media, niż rozmowę telefoniczną.
Dla kogo kierowane jest szkolenie Social Media Manager?
- Dla wszystkich osób, dla których podstawy social media to za mało.
- Dla osób, które chcą skutecznie budować swoją osobistą markę w sieci.
- Dla osób które wykorzystują kanały social media w swoich działaniach marketingowych i chcą poprawić ich skuteczność.
Co zyskasz w trakcie szkolenia?
- Zrozumiesz jakie treści i w jaki sposób należy publikować, aby zwiększyć zasięgi.
- Pokażemy jak tworzyć skuteczne reklamy Facebook Ads.
- Będziesz miał możliwość przećwiczenia pod okiem eksperta wszystkich poznanych umiejętności w praktyce.
Zakres merytoryczny kursu Social Media Manager – kurs zaawansowany:
- Test poziomujący – minium 7 dni przed szkoleniem
- Moduł 1: Wstęp szkolenia – ustalenie celu szkolenia
- Zadania social media managera
- Odpowiedzialność i obszary działań
- Systemy do zarządzania zadaniami
- Niezbędne zabezpieczenia w pracy Social Media Mangera
- Real time marketing
- Sytuacje kryzowe
- Moduł 2: Jak zwiększyć zasięgi w social mediach
- W jaki sposób mierzyć skuteczność działań marketingowych
- Jak się komunikować
- Moduł 3: Warsztaty obsługi narzędzi ułatwiających działania i zarządzanie social mediami.
- Moduł 4: Facebook
- Profesjonalna wizytówka firmowa
- Zaawansowane statystyki i korzystanie z analityki konta
- Moduł 5: Zacznij zarabiać na reklamie na Facebooku – zaawansowane działania reklamowe.
- Zasady tworzenia skutecznych i opłacalnych kampanii reklamowych na Facebook
- Precyzyjne kierowanie reklam do grup odbiorców.
- Optymalizacja i analityka reklam
- Jak obniżyć koszty reklam
- Moduł 6: Marketing i sprzedaż na Instagramie
- Profesjonalna wizytówka firmowa
- Jak zarabiać na Instagramie
- Współpraca z influencerami
- Zaawansowane statystyki i korzystanie z analityki konta
- Moduł 7: Wizytówka Google
- Po co tworzy się wizytówki?
- Przygotowanie profesjonalnej wizytówki w Google Moja Firma
- Zaawansowane statystyki i korzystanie z analityki konta
- Moduł 8: LinkedIn
- Profesjonalna wizytówka firmowa
- Zaawansowane statystyki i korzystanie z analityki konta
- Moduł 9: Kampania Linkedin Ads
- Wstęp
- Poznanie panelu reklamowego
- Zasady tworzenia skutecznych kampanii reklamowych na Facebook
- Cele kampanii
- Formaty reklam
- Pierwsza kampanii
- Optymalizacja reklam
- Analityka
- Moduł 10: sesja Q&A
- Moduł 11: dla chętnych – test weryfikujący pozyskaną wiedzę
Szczegółowe cele kursu – efekty uczenia się.
- Będziesz potrafił planować skuteczne strategie marketingowe na platformach społecznościowych i korzystać z analityki konta (Instagram, TikTok, LinkedIn, Facebook, Youtube)
- Poznasz system reklamowy Facebook Ads i będziesz potrafił tworzyć, analizować i optymalizować płatne kampanie reklamowe na platformie.
- Nauczysz się tworzyć chatboty.
- Poznasz zasady tworzenia konkursów i regulaminów w zgodzie z prawem.
- Dowiesz się jak wygląda prawo dotyczące ochrony własności intelektualnej w Polsce.
Przyjęte cele szczegółowe określone w sposób mierzalny:
Potwierdzeniem Twoich nabytych umiejętności będzie certyfikat wydawany po zdaniu testu kompetencji.
Formy i metody pracy – szkolenie indywidualne online na żywo
Spotkanie grupy szkoleniowej z trenerem, podczas którego odbędą się:
- Zajęcia teoretyczne opisujące i wyczerpujące wiedzę dotyczącą wszystkich zagadnień obejmujących zakres merytoryczny kursu.
- Zajęcia praktyczne (wymagają własnego laptopa), w trakcie których zostaną poznane, przećwiczone i utrwalone nowe umiejętności zawierające się w zakresie merytorycznym kursu.
Dedykowana kadra:
Sandra Ploszaj
- Rola: Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o.
- Obszar specjalizacji: Tworzenie kampanii w social media. Zarządzanie ludźmi. Automatyzacja i wdrażanie systemów CRM. Tworzenie strategii marketingowych.
- Doświadczenie zawodowe: Od 10 lat obsługuje klientów biznesowych. Z marketingiem związana od 10lat. Na co dzień team leader 10 osobowego zespołu
- Certyfikaty:
- Social Media Manager
- Facebook Pro
- Filary Silnej Marki Biznesowej i Osobistej
- DIMAQ Professional
Miejsce kursu: online na żywo – szkolenie indywidualne
Zakres niezbędnego przygotowania się uczestników:
- Zdany test kompetencji z zakresu podstawowego.
Dodatkowo jako uczestnik Social Media Manager – kurs zaawansowany otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych.
About Instructor
-
Sandra Płoszaj
Europejskie Centrum Edukacji Marketingowej Sp. z.o.Założyciel Ośrodka Szkoleniowego Od 10 lat związana z marketingiem. Uważa, że motywacja jest najważniejszym czynnikiem budującym silne marki, a bycie ...View Profile