Reklamacje
Co zrobić, gdy szkolenie nie spełniło moich oczekiwań?
Prosimy o napisanie do nas w tej sprawie wiadomości mailowej.
Co zrobić, gdy nie mogę przybyć na szkolenie w ustalonym terminie?
Proszę o jak najszybszy kontakt telefoniczny z naszym biurem.
Co zrobić, gdy nie mam możliwości odebrania certyfikatu?
Certyfikat zostanie wysłany Pocztą Polską na wskazany adres w wiadomości mailowej.
Co zrobić, gdy uważam, że nie dam rady przyjść na szkolenie?
Proszę o kontakt telefoniczny z naszym biurem.
Zrobiłem/ am błąd wypełniając dokumenty potrzebne do wzięcia udziału w szkoleniu, co mam zrobić?
Proszę o kontakt mailowy z naszym biurem.
Czy jeżeli nie mogę pojawić się na szkoleniu, możliwa jest zmiana osoby?
W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt mailowy z naszym biurem.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Na tydzień przed szkoleniem zamykamy listę szkoleniową.
Czy jeżeli nie mogę przybyć na szkolenie w ustalonym terminie, możliwa jest zmiana terminu?
Zmiana terminu jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu.
W jakim okresie przed rozpoczęciem szkolenia możliwa jest rezygnacja?
Rezygnacja jest możliwa na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia.